streda 25. decembra 2013

Motorka v garáži

Bol som včera v garáži a počujem nejaký rozhovor.
Čo mi šibe?
To motorka sa vadila sama zo sebou. Ostal som teda v kľude a počúvam.

Kolesá: "Psha, keby nie my, asi by ste sa moc nevozili.
Všade jazdíme, po asfalte, po bahne, po vode, po lístí, šotoline, sme naj..."

Rám: "Hej, hej, po hovnách tiež jazdíte, minule ste prešli po kravských lajnách, a ja som to schytal.
A šéf ma dva týždne neumyl, fuj. Kto drží celú bandu pokope? No ja, rám.
Všetky nárazy, pevne držím, všetkých Vás nosím"

Motor: "Kľud panstvo, kľud. Kto vás ťahá? Moje kone a kilo vaty čo mám v sebe, a aj ňutonmetre.
Bezo mňa sa môžte tak akurát spúšťať dole briežkom, ... hahaha, po holej riti. Smarkači!"

Výfuk: "Ale tie smradľavé prdy schytám ja. A tie zvuky, keď nie ja, asi by nás nehomologizovali.
A keď ma dáte preč, zoberú vám papiere polic'm'ni a môžte ísť na STK."

Brzdy: "Bez nás sa vysypete na prvej zatáčke. Jazdíte všetci jak blázni.
Ešteže sme tu my, brzdy. (Hore nos)"

Nádrž: "A kto vás kojí, napája? Lajda bandácka. Tlačiť, tlačiť, tlačiť."

Karburátor: "No aby vás to nezadrhlo, musím vám to všetko správne namiešať, ináč sa zachľustnete, zahltíte, zaplavíte."

Sviečka: "A kto za vás myslí? Ešteže mne jedinej to tu páli.
Samozrejme v spolupráci s mojim alternujúcim kolegom."

Riadiaca jednotka: "Bez mozgu sa nepohnete."

Akumulátor: "A ja si schovám trochu energie, aby som vás všetkých pobudila, lenivci."

Prevodovka: "Všetko tu za vás prispôsobujem, otáčky od motora, pohon kolesa, hore brehom, dole brehom..."

"A ja to spájam, rozpájam, šmýkam, kĺžem...", ozvala sa aj spojka.

Perá, tlmiče: "My rozmaznávame zadok šéfa."

Sedadlo: "Ja to furt schytám, minule mu cvrklo, furt do mňa prdí, a na jednej zatáčke ma dokonca osral, somár jeden, ani jazdiť nevie..."

Riadidlá: Ja som vedúci. Kam ja poviem, tam pôjdeme, a basta, určujem smer.

Blatníky: "Ale psí hovínka zbieram ja."

EČV: "A ja vás identifikujem."

"Bonzák, bonzák! Kvôli Tebe musíme dodržiavať zákon...", ozvali sa všetci.

Nechal som ich nech sa hádajú.
Aj tak peňaženku na benzín nosím ja, hehe.
Ale je pravda, že občas idú tam kam oni chcú, a nie kam chcem ja...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára